Blog

Reklamacja na sprzedany samochód? Co dalej?

Klient niedawno kupił u Ciebie samochód a teraz zgłasza roszczenia dotyczące jego stanu lub powstałej awarii? Zastanawiasz się co zrobić w takiej sytuacji? Zignorować Klienta, za wszystko zapłacić, a może oddać sprawę do prawnika?

Jak wygląda darmowa analiza sprawy?

Kiedy otrzymujesz reklamację, masz do wyboru dwie oczywiste opcje rozwiązania sprawy – samodzielna obsługa lub przekazanie sprawy do prawnika. Obie opcje wiążą się z kosztami, dlatego warto zastanowić się nad trzecim rozwiązaniem,  o którym przeczytasz w tym artykule.

Nowe przepisy w Ustawie o Prawach Konsumenta

Czy wiesz, że 1 stycznia 2023 weszły w życie nowe przepisy regulujące Twoją odpowiedzialność i obowiązki? Wszystkie one są ważne z perspektywy możliwości złożenia reklamacji przez Klienta. Dowiedz się o tym więcej…

Bądź spokojny o formalności

Masz za dużo obowiązków w swojej Firmie i nie masz czasu na wszystko, a szczególnie na posprzedażową obsługę Klienta? Sprawdź gotowe rozwiązania!