Analiza sprawy

Jak wygląda darmowa analiza sprawy?

Co do zasady, zauważyłem, że kiedy Sprzedawcy otrzymują reklamację to ich reakcje można podzielić na dwie kategorie. Ci z pierwszej kategorii absolutnie nie chcą uznać roszczeń Klienta, czasem nawet ignorując jego reklamację i w ogóle na nią nie odpowiadają. Inni z kolei oddają sprawę do prawników, aby to oni przestraszyli Klienta lub stawiali twardy opór w batalii na pisma z prawnikami Klienta. Druga grupa to Przedsiębiorcy, którzy za wszelką cenę rezygnują z dalszej walki. Czasem uznają wszystkie roszczenia Klienta, a czasem sami proponują, odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy. Obie opcje na pewno mają swoje plusy i minusy, ale zawsze przyniosą koszty

Dlaczego reklamacja zawsze przyniesie koszty?
Kiedy chcesz działać samodzielnie

Może wydawać się, że samodzielna obsługa reklamacji jest dla Przedsiębiorcy bezkosztowa. Wszak sam odpisujesz wtedy na reklamację, jeśli masz własny serwis to sam jesteś w stanie naprawić towar… Ale, skuteczne obsłużenie reklamacji wymaga wiedzy. Aby ją zdobyć będziesz musiał za nią zapłacić i poświęcić swój czas. Korespondencja lub rozmowy telefoniczne z Klientem również wymagają Twojego zaangażowania i czasu. Wreszcie jeśli zdecydujesz się na naprawę, wymianę lub odstąpienie od umowy i tak poniesiesz koszty robocizny, części, diagnostyki i wysyłki. Zatem samodzielne działanie to Twój czas i Twoje pieniądze, które są pokaźnym kosztem reklamacji.

Kiedy chcesz działać z prawnikiem

Prawnik załatwi 99% sprawy za Ciebie. Obsłuży Cię również kompleksowo, odpisze na pisma, udzieli porady, a w ostateczności będzie również reprezentował Cię w sądzie. Niestety tutaj musisz być ostrożny. Warto wybrać prawnika, który specjalizuje się w sprawach związanych z reklamacjami. Niestety wielu prawników, opiera się na starych lub niedokładnych przepisach broniąc swoich Klientów. Dobrych prawników, jest jak na lekarstwo, szczególnie takich którzy poza wiedzą prawną mają też wiedzę o branży w jakiej działasz, np. sprzedaży. Co więcej pamiętaj, że celem prawnika jest doprowadzenie sprawy do sądu, bo to tam ma największe wynagrodzenie. Sprawa w sądzie to nawet kilka tysięcy z Twojego budżetu.

Rozwiązanie? Szybkie zakończenie sprawy!

Celem darmowej analizy Twojej sprawy jest zbadanie jej pod kątem jak najszybszego zamknięcia sprawy. Polubownie, bez eskalacji konfliktu. Jak pokazują badania dr. Urszuli Balon z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 76% Polaków nie lubi składać reklamacji. Czują się przy tym niekomfortowo, często denerwują się na samą myśl o problemie i konieczności złożenia reklamacji. Dlatego, jeśli jako Sprzedawca chcesz zadbać o satysfakcję Klienta oraz wyróżnić się na rynku, działaj szybko, sprawnie i nowocześnie. Prawnik albo samodzielna obsługa to działania, które wykorzystują Przedsiębiorcy od lat. Ale ilu z nich głośno mówi o tym, że w ich sklepie, w ich Firmie jest możliwość złożenia reklamacji? Ilu z nich dostosowuje proces obsługi reklamacji tak, aby był maksymalnie wygodny dla Klienta, a jednocześnie bezkosztowy dla Sprzedawcy? Jeśli ten temat jest dla Ciebie interesujący KLIKNIJ TUTAJ, aby dowiedzieć się więcej.

Bezpłatna analiza reklamacji – krok po kroku

Skorzystaj z darmowej analizy Twojej sprawy lub otrzymanej reklamacji. W tym celu:

1. Wypełnij formularz kontaktowy, napisz do nas e-mail lub po prostu zadzwoń. 

2. Skontaktujemy się z Tobą, aby uzyskać dodatkowe informacje, po których przedstawimy Ci możliwe rozwiązania i ich podstawy prawne

3. Sam zdecydujesz czy chcesz, abyśmy pomogli Ci w obsłudze reklamacji, czy chcesz działać samodzielnie. Do tego etapu nie poniesiesz żadnych kosztów. Dopiero jeśli będziesz chciał zdecydować się na naszą pomoc przedstawimy Ci ofertę jednorazowej współpracy lub długofalowej.

Jeszcze nie ma treści do pokazania.